Maui dag 4: Iao Valley State Park - Reisverslag uit Kapaahu, Verenigde Staten van Robin & Marissa - WaarBenJij.nu Maui dag 4: Iao Valley State Park - Reisverslag uit Kapaahu, Verenigde Staten van Robin & Marissa - WaarBenJij.nu

Maui dag 4: Iao Valley State Park

Blijf op de hoogte en volg Robin & Marissa

29 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kapaahu

Vanochtend zijn we naar het Iao Valley State Park gereden. Dat is een vallei in de berg aan het westelijke deel van het eiland. In deze vallei is het extreem nat, zo valt er jaarlijks 400 inch aan regen. Ook toen wij er aankwamen was er net een bui. Na de bui zijn we gaan rondlopen in deze extreem groene vallei. In het midden van de vallei loopt een rivier in de vorm van een stroomversnelling. Op een aantal plekken had je een mooi uitzicht over de vallei en de stroomversnellingen.

Omdat het er bij ons appartement wat bewolkt uitzag door een wolkenstroom die van de Haleakala afkwam zijn we naar het noorwesten van het eiland gereden om daar op het strand te gaan liggen. We hadden hier een bay gevonden met rustige golven en extreem helder water. Ik had de snorkelspullen bij me en heb nog heel veel grote, kleine en kleurige vissen gezien.

In de namiddag hebben we nog even aan het zwembad gelegen bij ons appartement en hebben we nog even getennist op de hardcourt tennisbaan bij ons appartementencomplex. Daarna een welverdiende pizza gehaald bij de Pizza Hut.

• 29 Juli 2012 - 12:23

Ciska:

Klinkt nog steeds super allemaal! geniet lekker van de laatste daagjes!!! Xx

• 30 Juli 2012 - 22:28

Maaike:

Mooie foto's Robin! Fijne terugreis en tot snel! X

• 01 December 2013 - 12:04

Arnold Smit:

Hee hoi,

heb zojuist jullie reisverslagen gelezen.
    Zo te zien hebben jullie een mooie vakantie gehad!

Ik ga in maart 2 week naar hawaii samen met mijn vriendin. Wat zijn in jullie ogen echt dingen die we moeten gaan zien/doen??

En waar hebben jullie overnacht? Hotels of hostels, en zijn deze beetje betaalbaar?

Groeten Arnold